HOTEL PLATAN**

Ostrów Wielkopolski

Hotel Platan ponownie otwarty

Pomimo pandemii koronawirusa nasz telefon recepcyjny wcale nie odczuł spowolnienia gospodarczego. Wręcz przeciwnie: codziennie odbieramy mnóstwo telefonów z zapytaniami od przedstawicieli firm, którzy nie mogą nigdzie ulokować swoich pracowników, dlatego zdecydowaliśmy się ponownie uruchomić nasz obiekt. Informujemy jednocześnie, że wdrożyliśmy w naszym obiekcie konieczną procedurę bezpieczeństwa, która pomoże nam uchronić naszych Gości oraz personel od zarażenia wirusem wywołującym chorobę COVID-19.

 

Pandemia zmieniła nasze życie o 180 stopni. Nasz świat, podobnie jak Wasz stanął do góry nogami. Z trudną sytuacją związaną ze spowolnieniem gospodarki borykają się wszyscy, ale życie toczy się dalej i trzeba przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa ponownie ruszyć z naszym obiektem - stąd decyzja o ponownym uruchomieniu naszego obiektu.

 

Chcemy zachować bliskie relacje z Gośćmi naszego hotelu, ale aktualnie to niemożliwe, więc postanowiliśmy, że zrobimy wszystko, aby w tej trudnej sytuacji zmaksymalizować komfort i bezpieczeństwo pobytu w naszym obiekcie przy jednoczesnej minimalizacji kontaktu na linii personel - Gość. Zapraszamy do zapoznania się z nowym regulaminem naszego obiektu, który postanowiliśmy pokazać na planszach. Możecie go także znaleźć przy wejściu do budynku. Prosimy jednocześnie o to, aby nie wchodzić do hotelu bez uprzedniego kontaktu z personelem. I prosimy: nie przestraszcie się naszych recepcjonistek, to wciąż te same, miłe osoby, tylko w nieco innym, epidemicznym outficie ;)

 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

Jak się z nami skontaktować?

 

1. Kontakt dla osób chcących dokonać rezerwacji hotelu ( prosimy nie wchodzić do środka) +48 570 266 339

2. Kontakt dla osób już mających rezerwacje lub zameldowanych w hotelu ( w celu otwarcia drzwi, przekazania karty do pokoju) : +48 730 760 703

 

Czy śniadania są serwowane?

 

1. Śniadania są dostarczane pod pokój w formie gotowych zestawów w tzw. menu boxach

2. Goście dokonując rezerwacji proszeni są o podanie godziny o której życzą sobie śniadanie

3. Napoje ciepłe do śniadania przygotowuje się we własnym zakresie w pokoju. Każdy pokój wyposażony w czajnik elektryczny wraz z zestawem herbaty i kawy rozpuszczalnej

 

Jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo?

 

Przed wejściem do obiektu zapoznaj się z obowiązującymi procedurami związanymi z minimalizowaniem rozprzestrzeniania się Koronawirusa:

 

1. Obowiązkowa dezynfekcja rąk przy wejściu do recepcji

2. Obowiązkowe zakrycie dróg oddechowych podczas przejścia przez recepcję, hol, korytarze

3. Zgodnie z instrukcją pracownika recepcji odbieramy kartę/klucz i udajemy się bezpośrednio do pokoi

4. Sklepik przy recepcji ze sprzedażą napoi – nieczynny

5. Zakaz przebywania i przesiadywania w miejscach ogólnodostępnych hol, korytarze, lobby, sala śniadaniowa

6. W palarni może przebywać maksymalnie jedna osoba. W recepcji może przebywać maksymalnie jedna osoba oprócz pracownika hotelu

7. Płatności za pobyt tylko i wyłącznie kartą płatniczą lub przelew przedpłata.



8. Zakaz odwiedzin 

 

 

 

Dodatkowe pytania, sprawy związane z pobytem zadajemy tylko i wyłącznie telefonicznie pod numerem +48 730 760 703

 

Co robimy, aby zniwelować ryzyko przeniesienia się wirusa?

 

1. Wszystkie pokoje po każdym pobycie są sprzątane z użyciem profesjonalnych środków dezynfekujących oraz parownicy a personel wykonujący te działania jest zabezpieczony w osobiste środki ochrony.

2. Każdy pokój po pobycie ma przerwę w wynajmie na co najmniej jedną dobę

3. Personel nie wchodzi podczas pobytu do pokoi (Ważne: prosimy o wynoszenie śmieci we własnym zakresie do kontenera ustawionego na parkingu hotelowym, a wszelkie braki w pokoju proszę zgłaszać telefonicznie personelowi pod numerem +48730760703)

4. W dniu wymeldowania prosimy o pozostawienie uchylonego okna w pokoju i odłożenie karty klucza na ladzie recepcyjnej.

 

Dbajmy wspólnie o nasze bezpieczeństwo. Dziękuję za stosowanie się do naszych zaleceń

Manager Hotelu Sebastian Figaj